torsdag 2 oktober 2008

HEJ IGEN!!

Ja vet att det är jättelängesen jag skrev, men har haft massor att göra! Har ju börjat gymnasiet(sp) och har träffat nytt folk o sånt! Dessutom har jag börjat på ny kulturskola och spelar nu i Kammarorkestern. Den är i nivå med förra symfoniorkestern i Y. Min lärare sa att symfoniorkestern var långt mycket högre krav än i Y så då inser man att L är mycket mycket kompetentare (som det heter?). Man måste även komma varje gång, och man får inte gå i pausen. I Y var dom inte så noga med det. Här är allt obligatoriskt. Kommer skriva igen så fort jag får tid. Kommentera gärna! Ju mer ni kommenterar desto mer skriver jag!

Ha det bra allihop och kraaaaaaam på er!!!!!!!!<333333

2 kommentarer:

Amanda sa...

Hej Klara

Kul att du skriver igen. Nu nar jag har kommenterat kanske du vill skriva mer. Du kan ocksa skriva ett mail till mig om du hellre vill.

kram

Amanda

Amanda sa...

Vad ar detta med att du maste godkanna kommentarerna? Da var det darfor den kommentar jag skrev for en vecka sedan inte har kommit upp.

Kom igen