tisdag 7 oktober 2008

mys-tips

Igår var det studiedag, så då va man hemma och tog det lugnt, sov till elva, sen chilla ja lite och sen gick jag ut en sväng och så blev det lite datan, matte, Öva på fiolen, och se både på Agnes Cecilia och Harry Potter och de vises sten. Jag såg klart HP nu när jag kom hem. Det var inte mycket kvar, de hade precis klarat sej igenom djävulens snara och nu började jag alltså titta på det stället där dom ska få tag i rätt nyckel. Till detta drack jag ett stort glas kall o'boy. I

Ingredienser:

  • 4msk o'boy pulver
  • mjölk. så mycket att det känns lagom till mängden o'boy-pulver. RÖR OM!
  • Skiva ner en hel banan. Var försiktig så inte allt rinner över kanten på glaset.
  • Strö över kakao på ytan. rör INTE om
  • Strö över vaniljpulver. rör INTE om nu heller
  • Ta fram ett sugrör och sätt dig och softa framför teven

Jag såg som sagt även Agnes Cecilia. Det var sjukt längesen man såg den. Den är väldigt mystisk ju, men fatta va ja börja böla när hon hälsa på sin mormor och fick ett utbrott om att mormorn inte visste nåt om att bli övergiven. Eftersom jag var mycket yngre när jag såg filmen senast, har jag inte fattat känslorna och sånt, men nu fattar man hur hon känner, så mitt mystips är: Filt, choklad, lite kex och Agnes Cecilia.

Jag köpte Flyga Drake för ett par veckor sen och såg den med mamma. Hon tycker den var en av de bästa filmerna hon sett, jag tycker också den var skitbra. Har ni inte sett den, gå och hyr den!

1 kommentar:

Amanda sa...

A vad mysigt
Vi far se om den nar jag kommer hem

Amanda